Onze Winkel…
Wanneer je winkelt bij HIP tafelen doen wij onze stinkende best om je zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen.
Door ons grote assortiment is het helaas niet mogelijk om alles in onze winkel te hebben staan.
Contact
Voor vragen over artikelen kun je altijd contact opnemen met HIP tafelen
- Telefoon: 06-54725242
- woe t/m vr: 10.00 – 17.30 uur
- Za : 10.00 – 16.00 uur
- E-mail: info@hiptafelen.nl
- Instagram: instagram.com/hiptafelen
- Facebook: facebook.com/HIPtafelen
Artikel 1. Toepasselijkheid
Wanneer je iets koopt bij HIP tafelen, doe je zaken met ons. Daarom willen we graag een aantal zaken met je afspreken. Deze afspraken worden gemaakt tussen jou en HIP tafelen. Omdat HIP tafelen een Nederlands bedrijf is en onze winkel in Nederland gevestigd is, is op deze voorwaarden het Nederlands recht van toepassing.
Artikel 2. Ons assortiment
Ons aanbod is heel divers, in de winkel staat een grote collectie uitgestald. Op de webshop zullen ook andere producten te vinden zijn. Vindt je niet wat je zoekt neem dan contact met ons op want er is nog veel meer!
Wij werken samen met gerenommeerde importeurs die hun uiterste best doen om zo snel mogelijk te leveren en hun kwaliteit te garanderen.
Omdat een fout in een klein hoekje zit, rekenen we op je begrip wanneer er overduidelijk foutieve informatie wordt gecommuniceerd over een artikel.
Artikel 3. De kassabon
We streven ernaar om zo min mogelijk papier te verspillen, maar natuurlijk kun je gewoon een geprinte kassabon of orderbevestiging bij je aankoop krijgen.
Wij sturen u liever een mail waar je het aankoopbewijs kunt terug vinden. Bijkomend voordeel je bent nooit je factuur kwijt.
Artikel 4. Ruilen of retourneren
Bij HIP |tafelen mag je ruilen en retourneren, daar doen we niet moeilijk over.
Neem binnen 7 dagen na aankoop contact met ons op om je retour aan te melden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.
Heb je nog vragen over ruilen of retouren, onze klantenservice is van Woensdg t/m Vrijdag te bereiken van 10:00 tot 17:00 uur.
*06-54725242
*klantenservice@hiptafelen.nl
Gekocht in de webshop
Ben je toch niet helemaal tevreden met je online aankoop? Dan mag je de artikelen tot 7 dagen na aankoop kosteloos retourneren bij onze winkel óf op eigen kosten terugsturen via de post. Gebruik hiervoor het retourformulier.
Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, servies uit ons eigen atelier en cadeaukaarten kun je niet ruilen of retourneren.
Terugbetaling
Bij HIP |tafelen mag je je aankoop altijd ruilen. Neem binnen 7 dagen na aankoop contact met ons op om je retournering aan te melden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.
Verzending en Transport
De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Dit geldt ook voor de kosten van de heenzending als je niet de hele bestelling retourneert.
Gekocht in de winkel
Als je nieuwe aanwinst toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, mag je het ongebruikte artikel in de originele verpakking en met kassabon ruilen in de winkel. Dan mag je de artikelen tot 7 dagen na aankoop terugbrengen bij onze winkel óf op eigen kosten terugsturen via de post. Gebruik hiervoor het retourformulier.
Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, servies uit ons eigen atelier, levende planten, verf en cadeaukaarten kun je niet ruilen of retourneren.
Terugbetaling
Je ontvangt het aankoopbedrag terug op je bankrekening. Wij streven erna om een cashless winkel te zijn en ontvangen dan ook liever geen cash geld. Dit houdt in dat we het bedrag terugstorten op de bankrekening.
Artikel 5. Garantie
Natuurlijk krijg je bij ons de garantie waar je wettelijk recht op hebt.
Artikel 6. Transport
We bezorgen je aankoop graag bij je thuis.
Hiervoor kunnen we verschillende transportbedrijven inschakelen.
Koop je iets bij ons in de webshop dan worden er transportkosten berekend conform de markt,
Koop je iets in onze winkel en is het niet op voorraad en zou je het graag bezorgd willen krijgen dan brengen wij verzendkosten in rekening.
Artikel 7. Betalen
Wij proberen in onze winkel cashless te werken, dat houdt in dat je liever niet met contant geld betaalt.
Gebruik je pinpas, creditcard of HIP |tafelen cadeaubon om af te rekenen in onze winkel.
Ook voor maatwerk geldt dat we geen aanbetalingen aannemen, maar dat we graag het volledige aankoopbedrag ontvangen voordat we van start gaan met jouw opdracht.
Artikel 8. Klachten
Het kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren dat je echt niet tevreden bent. We proberen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. We nemen je klacht serieus en vragen je contact op te nemen met onze klantenservice. Omschrijf het probleem duidelijk, houd je aankoopbewijs bij de hand en zorg eventueel voor foto’s van het artikel zodat we je snel kunnen helpen.
Artikel 9. Geschillen
Als we er toch niet samen uit komen, vragen we een onafhankelijke partij om advies. Natuurlijk gaan we er niet van uit dat het zover komt.
Artikel 10. Wijzigingen
Alle wijzigingen met betrekking tot deze voorwaarden vermelden we op onze website HIP tafelen.